Sunday, September 12, 2010

salam aidilfitri.........

sudah lama saya tidak mencoret diblog ini mcm rasa terpinggirkan....raya yg tidak bermakna pada saya.....napa saya berkata sedemikian????????
saya tewas dalam perasaan saya dan mudah tuk percaya pada sesuatu perkara tp saya lupa semua tak xmenjanjikan apa2.....bak kata saya kecewa dengan dunia percintaan yg x menjanjikan apa2 pada dr saya.....ternyata saya keliru dengan ketentuan illahi...
saya menggs sendiri setiap kali mengenangkan kenangan yg lepas...lama sudah berkawan..tipu jika saya katakan saya tlh melupakan si dia....saya masih mengingati dan berharap dia akan berubah ternyata tidak..dia akhrnyer berkawen dengan seorg gadis yg tidak smpi setahun dikenali berbanding dgn saya yang telah lama dikenali...kenapa????? persoalan ini juga yg menghantui dr saya.......sedih.....hampa.......kecewa sudah tidak digambarkan...hanya perkataan sabar yg saya terima....
saya ingin menjerit sekuat hati saya...tp perlu ke....saya sering kecewa dlm hdp sy...tp kenapa???????...dunia saya selalu membuatkan saya kecewa....saya malu pada semua org.....
bkn harta dan pangkat yg saya tangih tp janji yg saya mahukan untuk ditunaikan.....saya percaya dia mengetahui apa yg dia telah janjikan...dia bergembira atas kesedihan saya......tp sy masih menggsi smpi ke hari ini..keceriaan sy telah berbh setahun yg lalu dan menderita....

No comments:

Post a Comment