Tuesday, February 16, 2010

plzzz..plzzz..kamu jgn nakal..

Emmm..assalamualaikum..kali ini saya ingin menceritakan berkaitan satu lagu yang liriknya sangat best..lagu ini pada mulanya saya mmg tidak mengetahui kerana saya bukanlah pengemar lagu tp perosak lagu (seperti mana kawan2 saya bgtau masa di u dlu) hehhehe..whatever lah..aiman xkesah tp mmg betul pun..(tersenyum mengingatkan kisah bersama c.aya, k.pah, june, atie, c.bal)..berbalik pada lagu ini pulak, lagu ini telah diberikan oleh rakan saya dif b saya…emmmm xsure bila tapi dah hamper sebulan lebih kot…emmm dah bila lagu ini berkumandang saya sering mengingati dia..kami berkenalan dif b dan sering berhubung melalui ym..emmm saya suka berkawan dengan dia kerana beliau seorg yg funny dan penghibur sy..mybe saya suka menyakat dan dia juga suka menyakat balik….tp kami telah terputus hubungan entah dimana silapnya mgkn daripada sikap saya yg tidak disukai..saya suka bercakap dan tidak suka hipokrit dalam setiap hbgan yg ign dijalinkan.semua rakan2 yg mengenali saya tahu kebenaran diri saya….dan pengalaman lama juga mengajar sy agar tidak menipu org..so jgn dihadapan org kite bersopan santun dan pijak semut pun xmati tp dibelakang teruk sekali…bkn saya ingin mengata tp biar xcantek dimata tp hati kte baik..xguna berkawan ckp berbunga2( habis semua bunga dicakapkan) tp bila dah berlaku sama jer…so salah siapa kan….mybe ada hkmh tuk saya agar tdk menerima semua org sebagai kawan..walaupun kita Nampak org tu baik tp xsemestinye baik..so emmm perkenalan di internat ini ada kebaikan dan keburukannya..ntah pada pendapat sy nak berkawan xsalah tapi bl internat itu dan sikap manusia yg menybbkan internat itu disalahgunakan yg salah..emm apa yg saya perkatakan ada kebenarannya..sape yg mkn cili dia akan terasa pedas..cerita ini tiada kene mengena dengan yg hidup mahupun mati..mari kita hayati lirik lagu ini dan menjadi senyuman saya dikala mendengarnya…
Alif Satar - Jangan Nakal
Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat*
Kadang-kadang ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mau pergi
Bisa hati kau ada dicuri
Please.. please....please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar bukan untuk curangimu,
Wo…oo please ..please....please...
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang bawa yang kau pesan
Diriku untukmu…
Semua tahu kucintamu
Semua tahu kau milikku
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku
Ulang*

No comments:

Post a Comment